środa, 28 lipca 2010

Rybiny

Jedno z niewielu z których jestem zadowolony.
Tylko nie patrz zbyt mocno to może też wpadniesz.
Zawsze lubiłem gwiazdy co dopiero swoje.
Ktoś z was ma własne?
Nie?!
Tak myślałem.
Multi wiatraki.

Trzcino , trzciono , trzcino.
Wolisz rower czy łódkę?

Białe mewy na białym pomoście.


Diabelnie skutecznie wyciągają z wody rybki...
Trochę im zazdrościłem.

Do góry nogami na 3!!!
Ryby miały w dupie nasze kije.

W Łodzi nie ma takich.


A szkoda.
Może udało by się zrobić coś lepszego...


Jako że na codzień mam problemy z cierpliwością ćwiczę ją na rybkach.,
Z roku na rok jest ich mniej.
Nie mniej jednak jakość wzrasta.
Kiedyś były zbyt małe żeby je jeść...
Tegoroczne dają radę.
Do tego nawiosłowałem się jak pojebany.
I czuje że na mój kręgosłup jest zbyt późno.
Jestem 17 letnim wrakiem.
A wszystko przez wiosła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz